Nová tvář webu promarketing.cz – něco zůstává a něco se mění

Nová tvář webu promarketing.cz – něco zůstává a něco se mění

Pravidelní návštěvníci mého webu promarketing.cz již zajisté zaznamenali výraznou změnu jeho vzhledu. Více než 10 let – od roku 2002 do června 2013 – jsem využíval český redakční systém phpRS, který sloužil po celou tu dobu až na malá vylepšení a drobné updaty v původní podobě. Během této doby se jednoznačně potvrdilo, že na internetu je králem obsah. Bez výraznějších vylepšení designu a dokonce i s delšími prodlevami mezi publikováním nových příspěvků, které byly vynuceny mými dalšími aktivitami, se webu promarketing.cz povedlo dostat na první místa ve webových vyhledávačích… pokud tedy jde o oblast, které se tento web nejvíce věnuje – tvorba marketingových plánů a strategií. Bez jakýchkoliv speciálních SEO aktivit, optimalizací a dalších kouzel internetových mágů se promarketing.cz probojoval na nejpřednější místa nejvýznámnějších vyhledávačů, což zajišťuje – vzhledem k relativně úzkému zaměření na cílovou skupinu čtenářů – solidní návštěvnost těchto stránek.

Nejen změna designu…

Nejde přitom pouze o aktualizaci zastaralého designu stránek, ale i o další změny, které, jak věřím, pomohou zatraktivnit obsah webu a přinést jeho návštěvníkům řadu dalších cenných námětů, tipů, rad a pomůcek pro jejich práci.

Co se na webu promarketing.cz nemění

  • zaměření obsahu webu na cílovou skupinu marketérů malých firem (marketingových specialistů, podnikatelů, freelancerů)
  • důraz na řízení a plánování marketingu, a na nízkonákladové marketingové kampaně a aktivity
  • praktické zaměření příspěvků, které budou obsahovat zejména tipy, rady a náměty pro práci marketérů, nebo představí pomůcky a nástroje, které mohou tito marketéři ve své práci využít.

Co se mění

  • design webu. Ten je nyní kromě jiných vlastností „responsivní“, což znamená, že zobrazení webu se přizpůsobuje zařízení, na kterém zrovna pracujete. Můžete si například vyzkoušet změnit šířku okna svých Windows a sledovat, jak se zobrazení webu přizpůsobí novým podmínkám, nebo se podívejte na promarketing.cz přímo ze svého mobilu či tabletu.
  • změna redakčního systému. Nový promarketing.cz je postaven na WordPressu, což s sebou přináší spoustu nových skvělých možností a příležitostí.
  • otevření webu dalším autorům. Mým cílem je poskytovat maximum užitečných informací marketérům malých firem, a vzhledem k tomu, že se ve svých příspěvcích soustředím zejména řízení a plánování marketingu, se zde objevuje další zajímavý prostor pro marketingové specialisty z dalších oblastí – například pro efektivní propagaci malých firem na sociálních sítích.
  • možnost vaší propagace na promarketing.cz formou PR článků nebo reklamních bannerů. Pro mě – a v případě zájmu o tuto formu prezentace zejména pro vás – je důležité, aby vaše sdělení oslovovalo cílovou skupinu čtenářů mého webu: marketéry, podnikatele a manažery malých firem. Pokud vaše PR články nebo reklama cílí jiným směrem, inzerujte raději jinde. Pokud můžete této cílové skupině nabídnout určitou hodnotu – ok, promarketing.cz je pro vás tím správným médiem. Přesvědčte se sami. Více informací o možnostech propagace na promarketing.cz najdete zde.
  • nová sekce webu „nejen marketing“. Do WordPressu jsem převedl několik článků z mého blogu firmička, které se svým rámcem někdy vymykají marketingu, ale velmi souvisí s podnikáním, řízením malých firem a freelancingem (prací na volné noze). Do budoucna plánuji tuto sekci rozšířit o témata jako time management, řízení lidských zdrojů, IT pro malé firmy apod. Blog firmička ještě několik týdnů poběží, ovšem nový obsah bude již publikován výhradně na webu promarketing.cz.

Plánů je hodně, času málo :-) Děkuji, že jste si našli pár minut k přečtení tohoto článečku, který snad mohl osvětlit mé záměry týkající se směřování serveru promarketing.cz.

Od roku 2002 pracuji na volné noze jako marketingový specialista, copywriter a konzultant. Zaměřuji se zejména na marketing malých firem a poznatky a zkušenosti z této oblasti publikuji na serveru promarketing.cz. Více informací...