Využití firemních databází z hlediska marketingu

Využití firemních databází z hlediska marketingu

Najít nové obchodní partnery nebo nové zákazníky patří mezi klíčové oblasti v rámci podnikání. Nestačí je však jen najít, důležité je také nové obchodní partnery prověřit, jestli nám při spolupráci s nimi nehrozí žádné podstatné riziko. Právě na zjišťování solventnosti a finančního zdraví firmy se zaměřuje marketingová databáze firem Albertina.

Jedná se o výborný marketingový nástroj pro firmy a instituce, zaměřující se na vyhledávání relevantních informací o firmách a právních subjektech v České a Slovenské republice. Albertina za vás provede analýzu portfolia jednotlivých firem a informace takto získané dále distribuuje ke koncovým uživatelům. Může to být kdokoliv – od drobných živnostníků, menších firem, škol, po větší firmy až mezinárodní podniky. Všichni potřebují spolehlivé partnery ve své obchodní činnosti. Získáte tak velmi silný nástroj, který například ve spojení s e-mail marketingem pomůže vaší firmě ke zvýšení efektivity a zisku.

Spolupracujte jen s prověřenými partnery

Velkým trumfem, kterým marketingová databáze Albertina předčí všechny své soupeře na poli databází firem, je ověřování finančního zdraví. Databáze obsahuje více než 2.7 miliónů subjektů a o většině společností a firem nabízí informace o jejich platební morálce, jestli správně a pravidelně odvádí státem určené pojištění, jestli nejsou součástí konkurzu či nemají dluhy. Klient databáze tak získá velmi dobrý přehled o tom, zda je vhodné s dotyčnou firmou navázat obchodní styk.

Databáze poskytuje ale také řadu dalších výhod. Můžete si vyhledat pouze firmy ve vašem okolí (pomocí GPS údajů) nebo jenom určitý typ firem – akciové společnosti, spol. s.r.o. nebo živnostníky. Pokud jsou pro vás zajímavé jen firmy určité velikosti, není nic jednoduššího, než si podle počtu zaměstnanců a ročního obratu vyfiltrovat ty, které odpovídající požadavkům. Databáze ale také poskytuje údaje o vlastnictví nemovitostí nebo skóringové hodnocení firem.

Databáze přímo na míru

Můžete si navíc zvolit přímo oblast vašeho podnikání a ušetřit si tak spoustu času. Po objednání služby vám bude doručeno DVD, které obsahuje vše potřebné – detailní informace o firmách, včetně nezbytných kontaktů a instrukcí, jak si můžete pomocí až 80 filtrů vytipovat právě tu svou cílovou skupinu.

Databáze firem a institucí přináší, mimo jiné, celou řadu zajímavých čísel:

  • Každý rok zanikne téměř 6000 firem
  • Do insolvenčního řízení vstoupí každý rok kolem 1000 firem
  • Pouze 46 000 firem platí platby v den splatnosti (z celkového počtu 130 000)
  • a mnohé další…
Od roku 2002 pracuji na volné noze jako marketingový specialista, copywriter a konzultant. Zaměřuji se zejména na marketing malých firem a poznatky a zkušenosti z této oblasti publikuji na serveru promarketing.cz. Více informací...