B2B marketing, který přináší prodejní výsledky

B2B marketing, který přináší prodejní výsledky

Aby byl váš digitální B2B marketing úspěšný, musíte umět vhodným způsobem spojit řadu věcí: obsahový marketing, emailový marketing, sociální sítě, internetovou reklamu. Kromě toho byste měli být dokonale seznámeni s procesem získávání pozornosti potencionálního zákazníka a jeho obsluhy a vědět, které marketingové nástroje a kanály fungují v jednotlivých etapách práce se zákazníky nejlépe.

Infografika od Introhive vám pomůže ujasnit si právě tyto výše zmíněné zákonitosti. Pro každou etapu práce se zákazníkem – budování povědomí o značce, získání kontaktních informací zákazníka, obsluha kontaktu, prodej – vyjmenovává nástroje, které fungují skvěle, průměrně nebo špatně. Vezměte tyto informace v úvahu při přípravě a realizaci svých plánů a strategii v oblasti digitálního marketingu.

infographic_b2bmarketing

 

Štítky:
Od roku 2002 pracuji na volné noze jako marketingový specialista, copywriter a konzultant. Zaměřuji se zejména na marketing malých firem a poznatky a zkušenosti z této oblasti publikuji na serveru promarketing.cz. Více informací...