25 tipů na užitečné články, které by vám neměly uniknout

25 tipů na užitečné články, které by vám neměly uniknout

Objem informací publikovaných na internetu se zvyšuje neuvěřitelným tempem a v jejich záplavě je tak stále obtížnější najít užitečný a přínosný obsah. Vybral jsem pro vás proto 25 článků, které by vás mohly zajímat.

Zde jsou:

Zákazníci, obchod, e-shopy
1Deset kroků, jak pohřbít e-shop.

Jestliže váš e-shop nefunguje tak, jak si představujete, v infografice najdete 10 témat k zamyšlení, co možná zlepšit.

210 Ways to Convert More Customers Using Psychology.

Čím více toho o svých zákaznících víte, tím lépe. Chcete více zákazníků? Zapojte do svého marketingu psychologii.

3Generace Z komunikuje vizuálně a utrácí za jídlo.

Jsou-li vaší cílovkou teenageři, tedy „Generace Z“, přečtěte si tento článek. Nevím sice, do jaké míry zužitkujete informaci, že „zvládají plynule přecházet mezi pěti obrazovkami najednou (televize, mobil, PC, laptop, herní konzole)“, ale pár zajímavých informací v článku určitě najdete.

4Jak levně, jednoduše a účinně informovat zákazníky?

Článek Miloše Tomana se zabývá trendem přesunu informování zákazníků „od papíru k e-mailu“.

5Instinktivní marketing v prodejně.

Které hlavní faktory působí na chování a nákupní rozhodování zákazníků přímo v prodejně? Stáhněte si bezplatnou publikaci „Instinktivní marketing v prodejně“ a dozvíte se více.

610 kroků, které vás naučí, jak správně získávat kontakty.

Deset tipů pro získávání nových kontaktů. Doplnil bych pouze, že neméně důležité než získávání kontaktů je také s nimi dále systematicky pracovat.

MARKETINGOVÝ PLÁN

Jak připravit marketingový plán co nejefektivněji?

Firemní i produktové marketingové plány můžete zpracovat rychle a efektivně díky dvěma balíčkům marketingových šablon Marketingový plán 2014 a Marketingový plán START. Šablony jsou určeny zejména podnikatelům a malým firmám. Více informací… 

Sociální sítě
710 Tips for Mastering Facebook.

Jinými slovy – článek o tom, jak získat ze svého facebooku maximum.

821 Essential Social Media Monitoring Tools.

Užitečné nástroje a služby pro monitorování sociálních sítí.

9How to Craft the Perfect Social Post.

Podívejte se na infografiku a zjistěte, jak vyšperkovat k dokonalosti svůj blogový příspěvek, video na YouTube nebo příspěvky v sociálních sítích.

Obsahový marketing, copywriting
106 Steps for Writing Simple Copy That Sells.

Jak psát texty, které prodávají? 1/ Zaměřte se na jediný cíl 2/ Zaměřte se na jediné publikum 3/ Pište, jako byste konverzovali 4/ Vyhýbejte se žargonu a příliš odbornému jazyku. 5/ Zredukujte přídavná jména na polovinu a příslovce (téměř) úplně. 6/ Zestručněte své sdělení – až to bolí…

1111 zásadních věcí, které musí mít správný blogpost.

Víte, na co se zaměřit při psaní blogových příspěvků? Na co nezapomenout? Co si zkontrolovat a upravit, než příspěvek publikujete? Podívejte se na infografiku.

12Beyond Blogging: 101 Different Types of Web Content.

Bohatý obsah, který zákazníka opravdu zaujme, je základním předpokladem úspěchu internetového marketingu. Blogové příspěvky představují dobrý základ, ale co dalších 100 typů obsahu? Využíváte některý z nich na svém webu?

13Proč najmout copywritera.

V infografice najdete několik důvodů, proč byste si měli pro přípravu textů najmout dobrého copywritera. A jste-li copywriter, najdete zde argumenty pro jednání se zákazníkem, když se zeptá: Poč bych si měl najmout Vás, když si ten text můžu napsat sám?

14How Not to Be a Boring Blogger: Write Like You Eat.

Co má blogování společného s jídlem? Připravte svým čtenářům chutný a výživný pokrm a budou se k vám rádi vracet.

15On-line video jako výzva a nástroj efektivního marketingu.

Video je bezesporu jedním z marketingových „top“ témat letošního roku, a to ve všech možných formách – od profesionálních, agenturami navržených a zpracovaných kampaní, až po videa vytvořená vlastními silami, třeba jen s pomocí vašeho mobilního telefonu.

Průzkumy, studie, zprávy
1678 % marketingových ředitelů očekává zásadní změny v marketingu v nejbližších letech.

Zajímavá infografika o marketingových trendech založená na studii Accenture Interactive.

17Češi a reklama v roce 2014.

Jaký mají Češi postoj k reklamě? Kde ji ještě snášejí a kde jim už vadí? Věříme reklamám a nakupujeme na základě reklamy? V článku najdete užitečné grafy, data a informace z výzkumu.

1821 Digital Marketing Trends & Predictions for 2015.

Již v první polovině roku 2014 se začala objevovat vyjádření marketérů k trendům pro rok 2015…

19Případové studie nejlepších kampaní z Cannes Lions.

Nejúspěšnější a nejzajímavější marketingové kampaně z festivalu Cannes Lions. Je na co se dívat a nikde není řečeno, že některé myšlenky nelze kreativně zpracovat po svém i v podmínkách malých firem.

20APEK: Spokojenost s doručením zboží zakoupeného přes Internet je velmi vysoká.

Provozujete e-shop? V infografice najdete řadu zajímavých čísel a grafů týkajících se dopravy zboží i doprovodných služeb.

21Trendy v českém marketingu pro rok 2014.

Sociální sítě, mobilní marketing, obsahový marketing. To jsou hlavní trendy, o kterých se bude u nás v roce 2014 nejen mluvit, ale do kterých budou marketéři investovat. Všimněte si i „tiché stálice“ v podobě e-mailingu. O tom se sice příliš nemluví, ale funguje.

Co se jinam nevešlo…
2215 Things Successful Entrepreneurs Do Every Day.

K názvu článku asi není moc co dodat. Kolik věcí děláte stejně jako úspěšní podnikatelé?

2367 Tools That Will Help You Grow Your Email List.

Vydatná porce tipů, které vám pomohou generovat nové zájemce o vaši nabídku a rozšiřovat váš e-mailový seznam.

246 Big Opportunities With Google+ Hangouts on Air.

Tipy, jak využít Hangouts on Air pro získávání a udržování zákazníků, budování autority, vzdělávání, spolupráci, výdělek či oznamování novinek.

256 Things I Wish Someone Had Told Me Before I Built A Marketing Department.

6 věcí, které mi měl někdo říct, než jsem dal dohromady oddělení marketingu: 1/ Marketing není uzavřený v bublině. 2/ Udržujte věci jednoduché, zvlášť na začátku. 3/ Zákaznický průzkum není jednorázová záležitost. 4/ Co nejdříve implementujte procesy analýzy a testování. 5/Dokumentujte systémy a postupy. 6/ Nasazení marketingové automatizace představuje spoustu práce.

A jako bonus přidávám ještě jeden citát na závěr:

jay baer citát

 

Od roku 2002 pracuji na volné noze jako marketingový specialista, copywriter a konzultant. Zaměřuji se zejména na marketing malých firem a poznatky a zkušenosti z této oblasti publikuji na serveru promarketing.cz. Více informací...