ePoptávka.cz – nejlepší reklamou je dobrý produkt a spokojení zákazníci

ePoptávka.cz – nejlepší reklamou je dobrý produkt a spokojení zákazníci

ePoptávka, služba poskytující zprostředkování obchodů mezi poptávajícími a dodavateli, se dokázala meziročně rozrůst o celou jednu pětinu! Za úspěchem, který je v době upadajících dražebních a slevových portálů pozoruhodný, stojí uvědomělý přístup vedení, kvalitní produkt a spokojení zákazníci. Tato kritéria učinila z ePoptávky lídra na daném trhu s 56% podílem, což dokládají statistické údaje o portálu ePoptavka.cz, z nichž je patrný nevídaný úspěch na poli online produktů v České republice. Za jeden pouhý měsíc server zprostředkuje více než 12 tisíc obchodů, jejichž finanční objem převyšuje hodnotu 6 miliard korun.

Na ePoptávce obchodují subjekty komerční, ale i státní či neziskové organizace. Významnou položkou v obratech tvoří veřejné zakázky. Firmy i organizace dlouhodobě využívající server s poptávkami k vyhlašování soutěží kladně hodnotí zejména vysokou návštěvnost serveru, jež přirozeně znamená konkurenční boj – tedy více nabídek a lepší finanční podmínky. V roce 2013 vzrostl počet veřejných zakázek učiněných na ePoptávka o 24 %. V hodnotě 38 miliard korun se skrývá 41,5 tisíc uskutečněných soutěží za jeden rok.

Mnohé firmy, zejména pak ty působící v online prostředí, často zapomínají na základ businessu, jímž je samotný produkt. PPC kampaně, videospoty na sociálních sítích, reklama v offlinu, ty všechny samozřejmě zvýší povědomí o značce, ale bez kvalitního základu nemohou přinést očekávaný užitek.

Ředitel společnost B2M, pod níž ePoptávka.cz spadá, uvedl v článku o portálu ePoptavka.cz, že za úspěchem projektu stojí především kvalitní produkt, know-how a stabilní tým. Za kvalitním produktem si pak můžete představit promyšlený business plán, inovace, neustálé vylepšování produktu spolu se službami „navíc“. Na zákaznické služby bychom neměli zapomínat, jsou nejen dobrou vizitkou společnosti, ale také zvyšují důvěryhodnost a pomohou i samotnému podnikání. Z toho důvodu ePoptávka vytvořila Centrum pomoci. Orgán zabývající se poradenstvím pro klienty zdarma rovněž slouží jako dozorčí orgán pro kontrolu nekalých praktik obchodníků.

Investice do vylepšování samotného produktu přinesl ePoptávce jméno na výsluní i bez silné reklamní masáže. Své jméno staví na jednoduchosti, vysoké návštěvnosti a kladných referencích o ePoptávce.cz od zákazníků zvučných jmen.

 

Od roku 2002 pracuji na volné noze jako marketingový specialista, copywriter a konzultant. Zaměřuji se zejména na marketing malých firem a poznatky a zkušenosti z této oblasti publikuji na serveru promarketing.cz. Více informací...