Využijte tu nejlepší reklamní plochu – vlastní zaměstnance

Využijte tu nejlepší reklamní plochu – vlastní zaměstnance

Přestože je třeba brát nadpis s lehkou nadsázkou, do jisté míry říká pravdu. Zaměstnanci většiny firem nenosí jen tričko či kalhoty, ale hlavně logo. Existuje ale stále mnoho organizací, které si potenciál svých zaměstnanců neuvědomují a mnohem častěji je to ani nezajímá. Každý zaměstnanec je totiž poslem značky. Ať už se tato značka odráží v logu na hrudi anebo v chování. To druhé bohužel mnohdy neovlivníme, za to ale slušivý a dobře vypadající dress code ano.

Co je zapotřebí udělat?

Ačkoli se může zdát, že potisk trička není žádná věda, opak je pravdou. Nejenže existuje množství nejrůznějších technik, ale ne každá se hodí právě k vašemu typu loga a kompletně celému vizuálu.

Určující je především technologie tisku. Jestliže toužíte po maximální přesnosti a barevných variací, pak je jistě nejlepším řešením digitální potisk textilu, naopak plastičnost dosáhnete výšivkou. Nejen technologie, ale také typ látky a konkrétní druh oblečení dokáže vymezit druh potisku. Košile s knoflíčky, na rozdíl od tradičního trička, částečně vymezuje volný prostor, kde je logo možné umístit. Proto pečlivě volte také typ oděvu.

Výhody firemního dress code

Věřte či nevěřte, ale i zaměstnanci si ve firemním oblečení připadají lépe. Ano, tento pocit závisí i od kvality provedení a vkusu jednotlivce, ale v zásadě jsou mnohem pozitivnější k dress code, než k běžnému oblečení. Firemní tričko vašeho zaměstnance zavazuje k určité formě vyjadřování, která zpravidla přichází i s firemním stejnokrojem. Odpovědnost by měla být i na vaší straně. Spolu s kvalitou vašich zaměstnanců, by měla růst i kvalita poskytovaných služeb pro klienty i pracovníky společnosti. Měli byste svým lidem dát důvod, proč nosit firemní dress code.

 

Od roku 2002 pracuji na volné noze jako marketingový specialista, copywriter a konzultant. Zaměřuji se zejména na marketing malých firem a poznatky a zkušenosti z této oblasti publikuji na serveru promarketing.cz. Více informací...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>