7 důvodů, proč stojí OnPage SEO za pozornost

7 důvodů, proč stojí OnPage SEO za pozornost

SEO tu je a bude. Zatímco OffPage SEO nelze mít nikdy pod kontrolou, protože je vždy vázané na externí partnery, OnPage SEO je plně v našich rukou. I to je důvod, proč stojí za pozornost. Těch důvodů je však celá řada. Inspirovali jsme se článkem na Webseoanalytics.com/1/, abychom vám tyto důvody prezentovali.

Možná vám pomohou nasměrovat svoji snahu tím správným směrem. OnPage SEO by totiž z hlediska efektivity mělo být 100 % dokonalé, teprve pak se vyplatí věnovat se OffPage SEO. V praxi to tak však často nebývá…Proč tedy stojí OnPage SEO za pozornost?

Jaký je rozdíl mezi OnPage a OffPage SEO?

OnPage SEO zahrnuje prvky, které jsou na konkrétní webové stránce. Jsou to například titulek, nadpisy, klíčová slova, popisky u obrázků kurzíva, meta popisky a další. Oproti tomu OffPage SEO zahrnuje všechny odkazy vedoucí z jiných stránek na váš web. Jedná se o zpětné odkazy.

Jaké výhody přináší OnPage SEO?

1. Přináší dlouhodobý efekt

OnPage SEO přináší dlouhodobý efekt. Dokonce více než dlouhodobý. Jeho efekt je permanentní, a to nejenom z hlediska SEO.

Jakmile jednou vytvoříme hodnotný obsah na webu, bude na něm pořád. To se nedá říct například o zpětných odkazech budovaných v rámci linkbuildingu, o které můžeme přijít (partner odkaz smaže).

2. Méně podléhá updatům vyhledávačů

Přestože OnPage SEO podléhá mnohem méně updatům vyhledávačů, těmto updatům se dokáže přizpůsobovat snáze a operativněji než OffPage SEO. Je to dáno tím, že náplň vlastního webu, strukturu či technické prvky ovládáme sami, zatímco OffPage SEO vždy řešíme s nějakou třetí stranou.

3. Má významný vliv na výsledky lokálního vyhledávání

OnPage SEO má významný vliv na výsledky lokálního vyhledávání. Lokální SEO přitom patří k nejvýraznějším trendům současnosti. Abychom v lokálním SEO uspěli, je nutné se věnovat strukturovaným datům, na webu vhodně umístit lokaci, informaci o místě působení, mapu, GPS aj. To vše patří k OnPage SEO.

4. Příznivě ovlivňuje CTR

OnPage SEO, zejména meta titulek a meta popis, má příznivý vliv i na CTR (Click Through Rate). Jestli se na náš web lidé prostřednictvím vyhledávačů dostanou, totiž neovlivňuje jenom pořadí ve výsledcích vyhledávání, ale také zobrazený titulek, popis webu, příp. strukturovaná data – to vše je součást OnPage SEO.

Vyšší CTR je současně pozitivně hodnocena vyhledávači, tedy vedle návštěvnosti příznivě působí také na SEO hodnocení.

5. Zlepšuje konverzní poměr

OnPage SEO se odráží také v lepším konverzním poměru. Vyhledávače totiž oceňují kvalitní UX (User Experience). Do svého hodnocení zahrnují například i čas strávený na webu nebo rychlost načítání stránek. Pokud tedy zapracujete na UX, které se dá zařadit mezi OnPage SEO faktory, získáte tím přízeň vyhledávačů i návštěvníků webu. Spokojenost udělá z návštěvníků zákazníky.

6. Zahrnuje tvorbu obsahu

OnPage SEO zahrnuje tvorbu obsahu. Nejde přitom jenom o text, ale i obrázky, fotografie nebo video. S tímto multimediálním obsahem uděláte svůj web zajímavější, navíc se dostanete do dalších výsledků vyhledávání. Nebudete řazeni jen v klasickém fulltextu, ale i ve vyhledávání obrázků nebo videa.

7. S OnPage SEO získáte atraktivní multimediální obsah

Pokud zapracujete na OnPage SEO, získáte originální web, atraktivní multimediální obsah. To je to, co ocení vyhledávače, návštěvníci webu a zákazníci. To je to, co může být vaši konkurenční výhodou.

Martina je členkou týmu společnosti PPC Profits, který se úzce specializuje na vytváření a správu efektivních PPC reklam napříč reklamními systémy, včetně Facebook marketingu. Neustále proto sleduje nové trendy a snaží se prohlubovat znalosti, které se tohoto tématu týkají.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>