13 tipů, jak na marketing na sociálních médiích

13 tipů, jak na marketing na sociálních médiích

Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, Google+, Pinterest… Sociální média jsou všude kolem nás. Miliony lidí na nich tráví velkou část svého dne. Kromě toho, že je můžeme využít k zábavě, jsou i významným nástrojem online marketingu. Díky nim můžete šířit povědomí o své značce, upozornit na nový produkt, přilákat nové návštěvníky na své webové stránky a v neposlední řadě také získat nové zákazníky.

Přinášíme vám několik tipů na to, jak využít na maximum jejich sílu a potenciál ve prospěch svého podnikání:

1. Pravidelné příspěvky – Čím více o vás fanoušci uslyší, tím více důvěry si od nich získáte.

2. Vhodný a relevantní obsah – Ujistěte se, že co o vás vaši fanoušci slyší (a vidí), je zajímá, a že to přesně odpovídá filozofii vaší značky.

3. Přidávejte originální příspěvky – Zkuste neklást takový důraz na obsah, který už vaši cíloví fanoušci viděli dávno předtím. Pokud chcete v oblasti sociálních médií vynikat, váš obsah musí být jedinečný pro vaši značku.

4. Poučte se ze svých chyb – Analyzujte publikované příspěvky a zjišťujte, co funguje a co ne. Vyhněte se zveřejňování obsahu, který moc lidí nepřitáhne.

5. Přestaňte lovit lajky a sdílení – Snažte se fanoušky zaujmout tak, aby sami chtěli diskutovat a reagovali na příspěvky. Pokud lidé objeví něco zajímavého, sami to touží sdílet.

6. Nevyužívejte sociální média jako přímý prodejní kanál – Nabídněte svým fanouškům zajímavý obsah, jehož pomocí vybudujete důvěru ve svou značku. V žádném případě nepřidávejte takové příspěvky, ve kterých přímo prodáváte své produkty.

7. Soustřeďte se na jednu věc – Nezkoušejte najednou vybudovat více sociálních kanálů a udržovat je stejně úspěšné, pouze rychle pohoříte. Soustřeďte se nejprve na jednu sociální platformu a pak se posuňte k další.

8. Automatizujte, cokoliv můžete – Obsah vždy udržujte aktuální a přispívejte pravidelně. Nebojte se k publikování textů a jeho organizaci využívat nabízené automatické nástroje.

9. Pořádejte soutěže – Máloco vyvolá takový rozruch, jako když se rozdávají věci zdarma. Odměňte proto své fanoušky nějakou milou soutěží.

10. Investujte do grafiky na míru – Originální fotky vaší značky budou mít vždy větší dosah a vzbudí u fanoušků větší zájem než obrázky z fotobanky.

11. Udávejte trendy – Postavte se do pozice leadera ve svém oboru a svými příspěvky tuto roli potvrzujte.

12. Riskujte – Jednou za čas vyzkoušejte něco neobvyklého a nebojte se překročit hranice očekávání, která lidé k vaší značce mají.

13. Komunikujte – Reagujte na komentáře, které se u příspěvků objevují. Sociální média nejsou jenom o publikování textu a obrázků, ale důležitá je i následná interakce, která přispěje ke zvýšení vaší důvěryhodnosti.

Článek připravilo online klenotnictví Eppi. Snažíme se přinést na trh novou filozofii online nakupování a ukázat lidem, že se nemusí bát nakupovat šperky na internetu. V rámci online marketingu se hodně zaměřujeme na sociální média, kde se snažíme vybudovat přátelskou a autentickou komunitu našich fanoušků. Klademe důraz na transparentnost, pohodlnost nákupu a výjimečný zákaznický servis. V naší nabídce najdete zlaté, stříbrné nebo platinové šperky s diamanty a drahokamy, zásnubní prsteny, náušnice, náramky nebo manžetové knoflíčky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>