Můj profil

Můj profil

…aneb několik podrobnějších informací o tom, co dělám, jak to dělám, jak dlouho to dělám, a zda vám mohu být s něčím prospěšný.

Jmenuji se Jiří Bednář, je mi 58 let, a již více než 15 let se jako freelancer zabývám marketingem v mnoha jeho podobách. Ale začněme po pořádku, pokusím se být stručný a příliš vás svým krátkým příběhem nenudit…

Zkušenosti z oblasti marketingu a IT

V roce 2002 jsem měl za sebou více než 8 let praxe na různých marketingových pozicích ve společnosti SOFT-TRONIK (dnes Arrow ECS), která se zabývá distribucí informačních systémů a technologií. Měl jsem tam možnost zblízka nahlédnout pod pokličku řízení nejprve menší a později středně velké firmy s mezinárodní působností a s ročním obratem pohybujícím se řádově ve stovkách miliónů korun. V této společnosti jsem pracoval nejdříve jako produktový manažer a v posledních 5 letech jako ředitel pro marketing. V praxi jsem zde získal mnohé zkušenosti, které mají obecnou platnost a jsou tak dobře uplatnitelné v malých a středních firmách.

Na volné noze

Život představuje neustálé změny a předkládá před nás nové výzvy, takže jsem se v roce 2002 rozhodl zcela změnit styl své práce a dále působit na volné noze jako marketingový specialista a copywriter, který nabízí své služby malým a středním firmám. Jsem přesvědčen, že pro mnohé firmy je outsourcing zkušeného marketingového specialisty výhodnější alternativou než zaměstnání vlastních marketingových pracovníků, protože tyto firmy mohou využít zkušeností marketingového specialisty, získat pohled zvenčí a platit za služby jen tehdy, když je opravdu potřebují. Jde tedy zejména o kvalitu, náklady a efektivitu marketingu.

Během svého desetiletého působení na volné noze jsem se soustředil na následující tři hlavní oblasti:

marketingové řízení a plánování malých firem

marketingové práce a copywriting

lokalizace webových stránek a marketingových materiálů

Aktuálně…

V současné době se zabývám zejména dvěma hlavními oblastmi:

  • obsahový marketing, zejména pro B2B segment
  • nástroje a pomůcky pro marketingové řízení malých firem.